torsdag 27. august 2009

I fear No Beer!

Vi er så heldige at vi har en nigeriansk prest ombord for tida. (ikke spør hvorfor, men han er ihvertfall navigatør trainee). Som seg hør og bør har jo denne karen satt seg fore å frelse hele crewet og ikke minst sørge for at vi ikke går i alkoholens djevelske feller. For min del begynte rabalder da han kom over crewchange bildene fra sist tur, da hele crewet, inkludert meg selv, koste oss med noen øl på flyplassen. La meg sitere:

"Karianne, is this true??? I could not believe my eyes. It was Derek that got you up to this? You will not sit next to him next crewchange. Promise me. You will sit next to Larry here: (som da hadde på seg t-shorte med følgene trykk på hele brystet:)

He is a father figure to you and will make sure you don't get trapped into drinking again. Your where ignorant last time, but now your eyes are open and you will not let them pressure you into sin again."

Så jepp, nå har jeg snille gode Larry til å passe på meg neste gang. I Fear No Beer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar