onsdag 23. september 2009

Gamle damer..

Hvor går egentlig 10grensa?! Hvor langt skal man bli terrorisert av gamle damer? Hvor går grensa mellom å vise hensyn til naboene versus at de viser toleranse til at du faktisk lever i leiligheten vegg i vegg?!

For min del må jeg innrømme at jeg er mektig irritert når jeg er i Oslo for første gang på 10 uker, spiller Daft Punk på PC (!!) høytalerene mine inne på rommet mens jeg pakker for å dra på tur igjen. 10min sener står gamla på døra og kjefter og smeller om at man må hvis hensyn til naboene og at det er EKSTREMT lytt i blokka og at jeg ikke kan høre på sånn dunke musikk..

Jeg for min del, tenner på alle plugger. Klokka var 18.00, musikken var lav nok til at jeg og en Odd Egil kunne stå i ganga og ha en dempet samtale. Så nå skal saken taes opp av styret ifølge gamla, for jeg blånekta å skru av musikken og tok igjen med samme mynt. Kanskje på tide at 84 år gamle damer flytter på gamlehjem??! Grrrrrrr.. Bare et lite utløp for stor frustrasjon her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar