onsdag 23. juni 2010

String bikinier og silikonpupper

Det er vel fellesnevneren for Venezuelsk stil. Noen gutter vil vel kanskje tenke.. hmm.. hva er galt med det? Veeeel.. string bikini hvis du har en bakende som en flodhest og har rundet 40 er vel kanskje ikke akkurat hva du hadde i tankene? Og i tillegg pumpet litt hardt på med støtfangere foran bare for å få balanse i regnskapet..
Jeg må innrømme at jeg trodde jeg skulle få se masse pene veltrente mennesker, nydelige venezuelske misse jenter med barske lation karer på sida, ikke bleikfeite hvalrosser i string bikini med elefanter og halvgamle tønner i speedo. Jaja. Sørget for at bildene jeg tok fra Venezuela IKKE inneholder noen av de overnevnte. Trenger ingen bildebevis på det, altfor svidd inn i netthinna allerede... Men bilder fra turen ligger nå ute:) Lover å skrive litt mer fornuftig senere når jeg ikke ser dobbelt eller har magekrampe.. (ja mat på all inclusive i 2 uker er ikke helt etter min stil...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar