mandag 9. august 2010

Sommer på sørlandet!

Fins det noe bedre enn sommer på sørlandet? Tror ikke det nei!! Selv om sommerværet glimrer med sitt fravær var det deilig å være hjemme i Kristiansand ei langhelg! Og mye fikk jeg gjort! Blei henta av mamma og pappa på flyplassen. (av de 3 flyene, og 24 timene på reisefot er det ingen tvil om at flyturen til Kr.sand var den værste.. uutrolig trøtt og 3 millioner småunger på flyet.. hakket før jeg kaldkvelte noen.. men men.. overlevde :)

Så hva fikk jeg gjort på 4 dager? Jeg fikk ordnet meg nytt pass på 20min (noter: aldri stå 5 timer i kø på Grønland igjen..). Spist is og kikka på folk på Markens, hilst på kjære tanter og onkler, spist masse deilig ostekake som mamma hadde lagd til meg:) båttur og hææærlig bryggefest i skjærgården med krispy ferske ræægår og tapas med Liv og Håkon og gjengen, obligatorisk løpetur over kjærrane, gråmannen og kvislevann med innlagt bad, lang utekveld med gode venner og god vin hos Vibeke før byen og MASSE kjente!! Kjempegøy!! Avsluttet med en dag i sola på verandaen før 5 timer i kø til Oslo. Men heldigvis banka jo Start Brann så da ble det jo en hyggelig biltur med Eivind:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar