tirsdag 24. august 2010

Øyafestival og husløs..

Skulle egentlig oppdatert med bilder og allting fra Øya, men i alt rotet mitt av flyttelass har jeg rotet bort kabelen til å overføre bilder og nå har telefonen min krasjet..

Men.. Øya var knallmoro! Veldig varierende vær, alt fra øs pøs regnvær til strålende sol og hetebølge. Bandene varierte vel like mye.. Hard rock med Motorpsycho, glad pop med Robyn, norsk a la Karpe Diem og John Olav Nilsen og gjengen, electronica med Air og Pow Pow, hip hop med Big Boi,  etc etc! Masse band, masse øl og junkfood, masse folk og moro. 

Litt stress samtidig, ettersom jeg flyttet ut fra leiligheten min Onsdag og Torsdag med kontraktskriving Fredag. Så nå er jeg altså hjemløs.. Ingen leilighet og alt mitt løsøre er i Kristiansand.. Føles litt som å gå 2 steg tilbake etter å ha bodd ute i 8 år!! Tida går fort.. Hawaii neste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar