mandag 6. september 2010

Hotellrom i Japan

Tenk at man må reise 8400km og 30timer med fly for finne hotellrom hvor jeg faktisk kan:
- Åpne ytterdøra fra dusjen
- Være nær 4 vegger fra ett og samme punkt i rommet.
- Nesten male nabohuset fra vinduet mitt
- Sitte i senga og skrive brev på skrivepulten
- Åpne minebaren fra senga (uten å strekke meg)
- Nesten åpne ytterdøra fra senga
- Koke tevann fra senga
- Dusje mens en sitter på do, faktisk nesten ta et bad samtidig.

I tillegg må jeg stå i senga for å kle meg og for å kunne finne noe som helst i bagasjen etter som det ikker plass til både meg og bagen på gulvet samtidig! Også har jeg to puter hvor den ene er firkantet steinhard tempur liknende murstein mens den andre kjennes ut som den er stappet med erteposer og halm..

 Hotellrommet måtte faktisk bare dokumenteres!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar