mandag 25. oktober 2010

Hawaii status 2 uker


På tide med en status update.. Vi har nå flyttet inn i vårt nydelige hus!! Det er helt fantastisk, vi har så mye plass! Litt lite møbler enda.. men det kommer seg! Vi har fått ordnet strøm, internett på torsdag, seng til Peder, fylt opp skuffer og skap med mat og ting. De forrige leieboerene var skikkelig greie og lot masse kopper og kar og vaskemidler og basisstuff bli igjen så slapp litt.. I tillegg har Peder ordnet og mekka på bilen så nå har den fått ny olje og girolje og blitt vasket både inni og utenpå og vært gjennom masse sikkerhetskjekker. Ser ut som gamle trucken er i tipp topp stand!


Torsdag var jeg ute på gratis beach boot camp med 5 jenter fra Paia.. tror jeg holdt på å besvime 3 ganger... hehe. Ikke bare var det sinnsykt hard trening men det var 30 grader, vindstille og sol.. drikk vann fant jeg fort ut! Men veldig moro, og kanskje jeg kan bli litt kjent med noen girls.
Surfer på Ho'kipa
Og idag var jeg ute i nabolaget og jogget og kom over en nydelig (men ustelt og skitten) hest! Det var ei gammel kone (Patty.. hehe) og matet han så jeg gikk bort og spurte om hun eide den. Det gjorde hun ikke, men eieren trenger veldig noen som kan stelle og ri den!! Så hun fikk nr mitt og skal snakke med eieren for meg:) Så nå har jeg kanskje en nydelig hest jeg kan ri og stelle 5 min unna huset vårt!

Litt av utsikten

Soverrommet mitt, stooort :)

Trenger litt møbler..

Tha kitchen
Og til informasjon.. vi har kitet litt også.. hehe.
Meg og mitt nyyyydelige Jimmy Lewis brett.. jibber på begge siden nå:)

2 kommentarer:

  1. Hvor mye betaler du meg for å vanne blomstene og passe på huset mens du er på jobb? T/R billett?

    SvarSlett