søndag 7. november 2010

Last Week in Paradise..


Kan ikke tro at 4.5 uker snart er gone og jeg må tilbake på jobb.. Har såååå lyst å reise fra Maui for å sitte på en båt i Japan i 5 uker.. eeh, nei! Peder dro allerede på Fredag kveld. Kahului - LA - Houston - Amsterdam - Guinea Bissau - 12timer crewbåt ut til Challenger. Stakkars menneske sier jeg! Fredag kvelden var ikke noe moro. Sååå mange rare lyder i huset og skikkelig tomt. Heldigvis kom Eivind allerede Lørdag morgen, så da har jeg noen å leke med siste uka og huset er ikke like tomt. (Btw, bildene hører ikke helt til med teksten, men har ikke tatt noen spennende siste uke:)


Ellers har det REGNET den siste uka. Og da mener jeg syndeflod regnet. Ene dagen dro vi på stranda for å kite, men det øs pøste ned, så vi gikk på safeway og handlet ostekake, sjokoladekake, gulrotkake, pizza og m&m's og dro hjem og så på nrk nett tv og the hills :) Egentlig ganske deilig!

Lørdag morgen spilte jeg treningskamp med "laget mitt" mot Keanulike High school. En trening før kamp og vi var 5 spillere.. men vi gruste highschool laget. Er rimelig rusten når det kommer til skudd merker jeg! Og 2.5 timer basket etterfulgt av 3 timer kiting merkes på kroppen! (Vinden har til de grader kommet tilbake!! skikkelig overpowered med 7m2 idag!!) Masse skilpadder også på stranda om dagen, og ikke minst i vannet! Holder jo nesten på å kjøre over disse "småtassene" når de kommer opp for luft.

1 kommentar:

  1. Fint du har fått selskap. Trist å være alene etter selskap hele tiden.
    pass på så du ikke tryner på ei skilpadde.
    Du har regn, her er det minusgrader og SNØ!!!! altfor tidlig. Kos deg siste dagene før utreise.
    Mamma

    SvarSlett