tirsdag 7. desember 2010

Uvær, hai og lange dager

Det summerer vel opp den siste tida for min del. Akkurat nå er vi nede for vær, alt utstyret er tatt opp (for n'te gang denne turen) pga hai som driver og tygger over streamerene våre og vi sitter som en badebalja og dupper opp og ned i 6-8m bølger.. Jeg har ikke sovet i det hele tatt inatt, bøker og diverse artikler kom flygende gjennom lugaren min imorges, må holde på tallerkenen mens jeg spiser og jeg har virkelig forstått hvorfor det er stort håndtak i dusjen. Hvorfor i alle dager går vi ikke 5 timer unna i ly bak Okinawa?? I don't know.. U tell me. Heldigvis under 2 uker til jeg skal hjem til Maui! Og kanskje stormen legger seg imorra så vi kan deploye utstyret vårt for 3. gang..tror haien (som har lagt igjen noen tenner i utstyret vårt) begynner å bli sulten igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar