tirsdag 25. januar 2011

Sasebo

Tilbake på jobb i Japan, for tiden til land i Sasebo hvor båten får litt oppshining og diverse. Veldig anderledes arbeidsdag for oss, skal vel ikke klage akkurat om enn ikke mindre spennende dager. Heldigvis er det en liten sportspark like ved yarden, så annehver dag drar jeg og en som heter Paul dit for å løpe etterfulg av 30min Yoga (bare meg da.. hehe). I tillegg har jeg vært ute og spilt bowling en dag,  spist pizza og meksikansk (nesten litt som på Maui), shoppet (sko self), feiret bursdagen til en av stuepikene og spasert litt rundt i Sasebo. Byen er faktisk ikke så gal til å være Japansk. Veldig liten, noe som fører til litt hyggeligere atmosfære. I tillegg er det en stor amerikansk marinebase her, så folk flest snakker engelsk. Ellers lite å rapporterer:) Dagen går no! Kan virkelig ikke klage! (bortsett fra at det er iiiiiskaldt her..) Gleder meg ellers veldig masse til å få besøk av verdens beste mamma og pappa om en måneds tid på Maui!

1 kommentar:

  1. Hei.
    Vi gleder oss enormt til å besøke dere. Lei 3 måneder med vinter, ser ikke ut til å gi seg i nærmeste fremtid.
    Ellers må vi bare lese oss opp på hva vi skal se av serverdigheter.
    Sol,Sommer og PALMER!!!! inger
    ps pys kgleder seg ikke

    SvarSlett