søndag 16. januar 2011

That time again

Kjøre Peder på flyplassen, klippe plen (løpe rundt og slå vilt rundt meg med et nedfalt palmeblad for å bli kvitt all spindelveven over hele hagen etterfulgt av hoppe vilt opp og ned for å bli kvitt alle maurene som var på palmebladet...syn for naboene kl 10 en søndagsmorgen..), vaske hus, pakke bag'en min og gjøre meg klar for eeenda en tur til Japan. Forventningene er til å ta og føle på... vel, det var vel å ta litt hardt i.. Ikke helt klar for Japan igjen etter bare 4 uker hjemme. Skulle egentlig hatt 5 og ei halv.. Men what can you do??! Jo, jeg skal nyte denne siste dagen med sol og varme og ta meg en tur på stranda så fort plenen er ferdig klippet. Pakke kan jeg gjøre ikveld :) Skulle gjerne sett at han kjendis windsurfer/trommis i metallband/surfeduden til nabo vi har kunne våkne og flytte trucken sin som står pent plassert midt på plenen min..
(Btw sitter på terrassen min i sola, shorts og bikini og skriver dette.. :p )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar