lørdag 26. februar 2011

SUP(er) dag!

Vinden glimrer med sitt fravær om dagen, så det har blitt noen late dager for oss her i det siste. Litt yoga, Stand up Padling, løpt litt og ellers bare sola oss, bada og vært skikkelig late... Dagen idag har vi vært i Kihei hvor vi var ute på SUP (stand up paddle brett) og padlet og surfet sammen med skillpadder og masse humpback hvaler!! Litt vanskelig å catche på kamera men dere får ta meg på mitt ord! Litt avslappning ble det jo også selvfølgelig.. vi må jo ikke overanstrenge oss her på Maui..
Jorun fikk catchet oss i fin positur med selvutløser:)
Jorun og Peder chiller på stranda i finværet.
Etter SUP og litt avslappning hjemme i huset, dro vi en tur til Paia og spiste middag på Cafe Mambo. I kjent amerikansk stil så var porsjonene ENORME og jeg spiste vel kanskje 1/3 av Paella'en min.. restene står da i en doggy bag i kjøleskapet.. (som jeg kun tok med fordi det var for flaut å gå frå 2/3 deler av et måltid.. gir den 4 dager i kjøleskapet før den ryker ut.. hehe) Uansett, hyggelig med litt mat ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar