onsdag 16. februar 2011

Tørr jeg påstå VERDENS lengste dag?

(bilde lånt fra google)
Dagen idag, Onsdag 16.februar begynte vel egentlig med at jeg la meg til å sove litt over midnatt ombord på Sh@ige%n i Sasebo.. Ble våknet av at en av stuepikene ville inn og vaske på rommet mitt kl 0600.. litt tidlig spør du meg siden bussen vår ikke gikke før 10.. Derretter hadde vi 2 timers handover med det andre crewet, etterfulgt av 2timers busstur til Fukuoka, 2 timers flytur til Tokyo, 5timers venting i Tokyo, 6.5timers flytur til Honolulu, 2 timer venting i Honolulu, 30 min flytur til Kahului før endelig hjemme litt før kl 11 Onsdag morgen. 

Etter å ha pakket ut og ryddet litt klipte jeg plenen, dro på stranda og solte meg og sov litt, spiste fiskeburger nam nam nam på Fishmarket, var innom en tur og sjekket vinden på kitebeach, handletur på Costco og Mana food før jeg nå sitter i stua og skriver blogg og klokka er fortsatt bare 19.00 Onsdag 16.! Denne dagen varer altså 37timer hvis jeg regner riktig.. (skal ikke garantere ligger på 9,5 på trøtthetsskalaen akkurat nå..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar