fredag 11. februar 2011

Utfordring fra min kusine Line:)

Jeg følger litt med på blogger til venner og kjente, og min kusine i Trondheim ga meg i hennes blog RognebærdrØmmer en utfordring å dele diverse unyttig informasjon med mine lesere:) So this is it!


4 jobber jeg har hatt: 
  • Stallhjelp på Åros Ridesenter
  •  Butikk assistent på Rimi Slettheia
  • Skiftarbeider på Falconbridge Nikkelverk
  •  NTNU karriererdag promoter
4 steder jeg har bodd: 
  • Bakklandet (Trondheim)
  • St Vincent Crescent (Glasgow)
  • Sinsen (Oslo)
  • Haiku (Maui, Hawaii)
4 TV-programmer jeg liker:
  • True Blood
  • Dexter
  • Weeds
  • Entourage
4 steder jeg har vært:
  • Martinique (Karibien)
  • Lagos (Nigeria)
  • Tomakomai (Japan)
  • Dubrovnik (Kroatia)
4 steder jeg ville vært nå:
  • Kristiansand
  • Kitebeach Maui
  • Australia
  • Puddersnø på Haukeliseter
4 websider jeg besøker hver dag:
  • facebook.no
  • gmail.com
  • dagbladet.no
  • windguru.com
4 ting jeg fikk til jul:
  • Gavekort på SPA
  • Yogamatte
  • 14 plater Freia Melkesjokolade
  • Basketball
4 ting jeg så på TV da jeg var lita:  
  • Pippi Langstrømpe
  • Bompibjørnene
  • Borgen Skole
  • Care Bears  
Tilslutt kan jeg jo sende stafettpinnen videre til: Jorunn, Kirsten, Bjørn Einar og Anne! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar