mandag 14. mars 2011

Tsunami dramatikk

De siste dagene har det skjedd veldig mye rart.. Ble vekt natt til Fredag av telefoner hjemmefra hvor folk lurte på om vi var trygge, sirenere og jeg vet ikke hva om at en Tsunami var på vei mot Hawaii.. I og med at huset mitt heldigvis ligger et godt stykke over vannkanten, fulgte vi med på dramatikken fra senga.

Heldigvis ble det veldig lite skader på Maui og Hawaii og ingen skadde. Uheldigvis ble Kitebeach truffet værst av alle strender og har vært stengt siden:( Men forhåpentligvis blir den ryddet snart og åpnet så vi kan komme oss ut igjen!

Vi var heldige her på Hawaii, men jeg er veldig bekymret for alle mine kollegaer og venner i Japan. Håper det går bra med alle og at alle er trygge. Som følge av katastrofen blir alle PGS folkene ombord sendt hjem og vi som skulle dratt på jobb på Onsdag blir hjemme og avventer situasjonen. Jeg vet ikke helt hvem som er mest lettet, jeg eller mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar